Tijdens de uitreiking van de Thuiswinkel Awards is de webwinkel Coolblue net als een jaar eerder weer bekroond tot de beste webwinkel van het jaar. KLM en de webwinkel Bol.com hadden wat dat betreft het nakijken. Naast de titel voor de beste webwinkel, kreeg Coolblue ook een bekroning voor het beste logistieke proces. Dat was nog niet alles, want de webwinkel werd ook beloond voor het centraal stellen van de klant. De webwinkel richt zich op de online verkoop van consumentenelektronica met een variatie aan producten.
Tevreden klanten staan centraal bij Coolblue
Het tevreden maken en houden van klanten is bij het bedrijf Coolblue haast gebaseerd op een obsessieve aandacht. Het volledige logistieke proces wordt door de webwinkel zelf beheerd en aan Coolblue kunnen veel online ondernemers een voorbeeld nemen. Dat waren ongeveer de woorden van de voorzitter van de jury die tijdens de Thuiswinkels Awards een toelichting gaf op de winnaar van de titel ‘Beste webwinkel van het jaar’.
Coolblue enorm tevreden met de prestaties
De directeur van de webwinkel is enorm trots op de awards en vindt het geweldig dat zijn vakgenoten Coolblue op deze bijzondere wijze waarderen. De webwinkel heeft het beste logistieke proces door het concept van voor drie uur in de middag bestellen met een bezorging op diezelfde dag in de avond. Overigens moeten klanten die van deze klantvriendelijke service gebruik willen maken daar wel extra voor betalen. Hoewel het bedrijf iets duurder is, kun je met een Coolblue kortingscode toch nog besparen op je aankoop. Coolblue doet nu automatisch mee met de European E-commerce Award die gehouden wordt in Barcelona om het daar op te nemen tegen online winkels uit andere Europese landen.
No Comments